Νέοι Αγώνες, Χρήστος Καζάκος
εδώ
Πολλά θα κριθούν στην πολυαναμενόμενη, πιθανότατα μέχρι τα μέσα Ιουνίου, συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου των 42 μελών, αφού απαιτείται απόφαση του για τις προγραμματικές συμβάσεις ΟΤΑ και Φορέα και τον διαγωνισμό ανάθεσης της ανακύκλωσης και για τη χωροθέτηση και κατασκευή των σταθμών μεταφόρτωσης. (...)
Στην ίδια συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΦΟΣΔΑ οι αντιπρόσωποι των ΟΤΑ θα κληθούν να αποφασίσουν και για τους σταθμούς μεταφόρτωσης, με τις μελέτες να έχουν προωθηθεί και να απαιτείται η λήψη απόφασης για το επόμενο στάδιο της οριστικής χωροθέτησης, των αναγκαίων αδειοδοτήσεων και της δημοπράτησης για την κατασκευή τους. Και αυτό το θέμα έμεινε πολύ πίσω λόγω της εμπλοκής με τον ΧΥΤΑ.
Από τα δεδομένα της μελέτης προτείνονται δυο σταθμοί και ένας τρίτος μικρότερος, αλλά η τελική επιλογή ανήκει στους αιρετούς.
Κοντά στον κόμβο Αράχθου (Ζαγορίου) επί της παλιάς εθνικής οδού Ιωαννίνων-Τρικάλων λίγο πριν τη διασταύρωση προς Δεμάτι, προτείνεται ο ένας σταθμός, για να εξυπηρετεί τους δήμους Μετσόβου, κοινότητες Μηλέας και Βοβούσας και το δήμο Ανατολικού Ζαγορίου.
Ο δεύτερος στη θέση Βίγλα μεταξύ Καλπακίου και Κόνιτσας, για όλη την επαρχία Κόνιτσας, το Πωγώνι, το κεντροδυτικό Ζαγόρι και τους δήμους Καλπακίου, Άνω Καλαμά.
Υπάρχει προβληματισμός αν τελικά θα πρέπει να κατασκευαστεί σταθμός στην περιοχή της Λευκοθέας για τους δήμους Ευρυμενών, Ζίτσας και Μολοσσών κυρίως, αφού πρέπει να εκτιμηθεί το κόστος του ή αν είναι συμφερότερο να μεταφέρονται απευθείας στον ΧΥΤΑ τα σκουπίδια.
Πάντως οι σταθμοί θα είναι κλειστού τύπου και δεν θα προκύπτει κάποια επίπτωση στο περιβάλλον και στην περιοχή που θα τους φιλοξενήσει, αλλά δεν αποκλείονται αντιδράσεις.
No comments:
Post a Comment